close

FLYAGAIN.LAFACEBOOK GROUP入面

見到大家去大阪搭既航空公司來來去去都係樂桃呀,HK EXPRESS

但其實飛大阪又好坐既AIRLINE仲有印度航空

 

可能你聽到印度航空就會大叫

會唔會有阿差個D味架XD
我係呢到同大家講

係。一。D。味。都。無

點解我咁清楚?

因為近呢3年我都係搭AIR INDIA既機去大阪玩

佢地係2014年換左佢地既787飛機

位闊就不在話下

每個位仲會有一個USB插頭比大家叉電=)

另外

佢地電視仔提供既電影都好UPDATE

所以唔怕會悶親大家

 

最重要個環節黎啦

就係個飛機餐

大家又可能會問

係咪淨係得個D好多香料既野食架

我都可以話你知

因為呢班機係飛日本既

所以佢有日本餐比大家揀既

下面個圖就係我岩岩5月既去程同回程既餐點

 

上面: 回程的LUNCH(三文魚滑蛋飯)
下面: 去程的早餐 (芝士OMLETTE)

 

最後

話個飛機班次比大家知等大家研究下

注意*****佢地既航班淨係逄二、四、六先有架JA

去程: 0810

回程: 1410

以上呢個係OFFICIAL TIME

但係多數都會早15分鐘左右就飛=)

 

希望幫到大家啦

下一次會分享下大及既伏見稻荷大社架

請密切留意啦

arrow
arrow

    Little congi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()