close

大家睇到我話介紹北角

會唔會覺得有D奇怪呢

其實我介紹比大家既

係位於挪威既最北點既陸地

係個到

冬天可以睇到極光,而夏天就可以睇子夜太陽

 

而小編我就係夏天去既

所以睇既就係子夜太陽

等我首先講解下咩係子夜太陽先

 

所謂子夜太陽就係由於北極既夏天係差唔多24小時都有日照

所以個太陽係去到凌晨12點先落山既

子夜太陽就係由此命名啦

 

好啦

依家就等我帶大家去睇下呢個咁神奇既景象啦

 

小編我係由奧斯陸(OSLO)開始出發

咁首先就要搭程兩個鐘既飛機去ALTA

 

落左飛機之後

我地就要搭一程大約4個鐘既巴士去HONNINGSVAG

SCHEDULE如下

大家依家落機既時間大約係1310

應該可以搭到1450既班次

大家可能要係個細細細機場坐番一頭半個鐘等下車啦

 

收費如下:

學生呢,係會比成人平少少,但係又唔會去到小童咁平

但價錢我就真係唔係好記得

對唔住大家

 

大家可能會問

4個鐘巴士係咪一直行無得停

其實佢係有站既

而某D站會停耐D比你去個靚廁

沿途既景色都係幾好既

 

唔經唔覺搭左4個鐘

落左車去左酒店CHECK IN好我地就急急腳趕住去搭另一架巴士去NORD KAPP

又比大家睇下個時間表先

 

同大家講番係邊到上車先

大家行到去HONNINGVAG個村口

就會見到呢一個地方

係佢隔離就會有架咁既巴士等緊你

上車買飛就OK(可以比卡架=)

 

仲有價錢比大家參考下

已經包左來回同入場費架啦

 

呢一程大約45分鐘左右

經過左幾個山頭之後就去到呢個無咩人既地方XD

 

去到大門口就當然要影番張靚相先

你地可能會問,小編又話係夏天去

係,我的確係夏天去

咁呢到始終係北極

點都係有番咁上下凍既

上到去個日好不幸

天氣好差

睇唔到子夜太陽=(

但都係一個好既經歷黎既

入到去其實有個小型博物館比大家睇下

睇下到底呢個地方點黎

睇下冬天同夏天有D咩分別

就算好似我地咁無真身睇都可以睇下影片

行完入面就到重點室外觀摩

係室外就可以睇極光啦,子夜太陽啦

大家記得去到要好似我地咁

係呢個地標到影番張相呀

 

其實真係好鬼凍

印象中係0度左右

 

如果大家好似我地咁遇到D咁差既天氣都仲可以係室外既地方行下

睇下其他既像,影下相

亦可以好似我咁影番張好有文青味既背影相XD

 

係出面凍左咁耐

係時候番入去個大廳到暖番下SHOPPING

大廳入面有一間COFFEE SHOP同紀念品店

咁山長水又遠黎到就梗係要寄番張POSTCARD比自己同朋友啦

於是我就買左一堆POSTCARD同郵票

 

 

之後再去COFFEE SHOP買番D野一路食一路寫POSTCARD

BROWN CHEESE不得不提

佢係甜既CHEESE,係NORWAY先有既芝士=)

北歐既人好多都係食PANCAKEWAFFLE

配多杯熱茶就一流啦

 

寫完POSTCARD,快快手拎去寄左佢

咁埋撞到埋郵差叔叔黎收=)

VERY NICE

 

到左夜晚12點左右就要去搭車番去HONNGINGVAG

因為我地BOOK左第2日既車番落ALTA

最後,比大家睇埋係HONNGINGVAGALTA既巴士時間表

大家如果番到ALTA而仲有幾個鐘先上機既

不妨去下BUS STATION到行下先=)

BUS STATION附近有個MALL都行到幾個鐘架

最後記得去番下面呢個BUS STATION就上到車番機場架啦=)

 

下一次會話比大家聽

HONNGINGVAG有邊到可以住

希望呢篇分享可以幫到你地去追極光啦=)

 

想要詳細DETAIL可以用下面途徑搵我

 

Facebook: littlecongi分享地攤

Line: ck6057

Instagram: little_congi / congi_store

Whatsapp: 51831643

 

THANKS FOR READING MY PAGE=)

 

 

arrow
arrow

    Little congi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()