close

小編呢排岩岩條耳機線壞鬼左

又未搵到岩心水既耳機

係我最需要聽歌仔既時候,就收到Urbanista既入耳式耳機啦

 

係睇實物之前就介紹下呢個品牌比大家先

Urbanista 是來自瑞典的耳機品牌

 12

每一款耳機都以世界各地大城市命名,如San Franscisco、Berlin、Boston、Rio等等

簡約而實用的設計哲學、多種流行顏色的選擇

正正符合現代城市人多姿多采而時尚的生活態度。

 3 4

 今次小編我收到既係San Francisco系列入面既彩虹色

 5

而San Francisco 耳機就有粉綠、粉紅、粉橙、湖水藍、以至大熱彩虹色等多種流行顏色

各種顏色耳機能配搭出不同個性及風格,就如衣櫃不同衣服一樣,是潮流界必備潮物

其入耳式耳機符合人體工學設計

不同耳朵戴上耳機均非常緊貼耳形,並提供最佳音質

耳機線以扁線設計,不會痴埋一齊

線上的遙控制仲可以一鍵就聽電話和控制音樂聲量

 6

 事不宜遲,去睇下個樣先

 7

嘩嘩嘩

個彩虹色真係令人到即刻心心眼

一打開

 8

同圖片又真係無咩色差=)

好似小編我呢D好鐘意SHARP色既人

往往都唔知揀邊個色好,因為好多色都好靚

佢就滿足到我啦,咩色都有

靚曬

 

將耳筒拆出黎再睇下

 9

扁線設計之外,居然仲係會轉彎既3.5MM頭

好多線依家都唔會轉彎,搞到我成日整爛D線= =

 

再黎睇下個耳筒位

 10

小編一直都用緊傳統既入耳式耳機(即係放左入耳仔之後咩都聽唔到個D)

但成日都覺得好危險,因為聽唔到出面講咩

本來我以為URBANISTA呢種入耳式既會好漏聲同好易甩

但一試上去

 11

又真係比到我驚喜WO

呢個耳機既聲不論人聲定BASS都做得幾好

聲音好分明

最重要既係佢唔易甩,直頭係正啦

 

 12

最緊要係咩呀,佢地出左咁多咁靚既顏色

用唔同顏色去襯番你地每日唔同既衫,直頭好似你地衣櫃既其中一件衫咁呀

所以小編我到唔同季節既時候都要同耳機換個季

襯番個岩色既耳機=)

 

耳機品牌:Urbanista

耳機型號:San Francisco入耳式耳機

銷售點:全線Log-On、HMV

 

多謝Urbanista既贊助=)

想知多D問多D可以用下面途徑搵我啦:

Facebook: littlecongi分享地攤

Line: ck6057

Instagram: little_congi / congi_store

Whatsapp: 51831643

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Little congi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()