close

本來以為去個北海道應該無咩野買…

點知又爆左KG番香港

又到左介紹好既藥妝比大家去日本買啦

 

今期去到北海道呢,阿史萊姆出左好多唔同既產品

咁我地就由佢講起先啦

 

  1. Z! 眼藥水 (368円 - 698円 + 稅)

1

 

今次佢CROSSOVER左史萊姆

連個樽都係佢個樣,即係盒既加上角個個圖樣咁

佢呢個限量版賣完就無架啦

分別出左3種比大家揀

最左既係最普通版,亦都係好平既,398円左右

中間既係比戴隱形眼鏡既朋友用既,598円左右

而最右既就係最勁,有冰涼感架,不過要698円

大家呢排去日本都可以搵下仲有無架

2. ロートクール40

2

又係同史萊姆CROSSOVER

但係呢個牌子無專登換左個樽

佢地係送多個史萊姆既盒比大家入住佢啫

變相其實無咩特別XDDD

 

好啦,睇完史萊姆之後,我地回歸番去睇D正常D既藥妝啦

 

3. Cruel Moisture Face Milk (1800円 + 稅)

3

我諗大家對呢個牌子都唔係太陌生

佢呢個LOTION係面霜黎既

我買之前試左一下

搽上面係厚身得黎唔會好黏,夏天都好接受到

同埋佢點都平過香港啦

不妨入手一支試下

4. イポケアEX 去角質美容液 (1900円 + 稅)

4

呢支野雖然係好細同埋聽個價錢唔係好吸引

但佢係只需要一滴就可以幫你去角質

唔洗好似其他產品咁用好多先去到角質

5. 暈浪丸(6粒裝) (1000円 + 稅)

5

有位朋友本身好易暈浪

係香港試左唔少牌子都係唔WORK

但試左呢隻之後,又OK左

佢分別有3粒,6粒同9粒裝

只係食1粒就可以KEEP到一日

唔怪之得朋友叫我記得幫佢大手入貨看門口啦

貴就好似貴左D,但除番開,其實同香港既藥都唔係差好多

6. 探熱針 (300-400円 + 稅)

6

係日本OMRON係電子產品幾出名既牌子

唔好以為出左名就會好貴

佢呢D探熱針個價錢都幾親民架

港幣20幾蚊就有一支,真係抵

7. 超立體口罩 (398円 + 稅)

7

一般既口罩我好唔鐘意既原因係太貼嘴

一打完左個乞痴D口水就同你個口直接接觸=(

但呢個既設計就係比你個口同口罩之間有空間

唔洗直接同你D口水KISS

好似好左

8. 小顏口罩 (398円 + 稅)

8

有睇上一次既藥妝分享就應該記得我同大家講

普通版個SIZE唔係太做到細面既效果

所以我今次買番個細SIZE黎試

記得粉紅色係細

粉藍色係普通SIZE呀

9. 保濕口罩 (398円 + 稅)

9

想介紹佢比大家既原因係

一般大家戴口罩都會覺得佢好焗

雖然係可以隔到冷氣唔會抽乾你D口水

但呢一個係可以做埋放濕既效果

呢個牌子出左2款,每個款有3種味

上圖呢個係FOR訓覺用既,佢有一種係日間用既

而每一款都有橙味,薄荷同埋無味比大家揀

就算有鼻敏感都唔怕用唔到啦

冬天會佢真係好舒服,幫到空氣加濕

10. 鎮痛貼 – 熱感 (1680円 + 稅)

10

大家睇完個價錢可能會問點解咁貴都介紹既?

我都明白大家覺得1700円得個28塊係有D貴

但因為呢一種有加入左消炎既成分

所以會比一般既貴

唔好以為佢淨係出熱感呀,佢其實都有出一般冰涼既個種

但陳年舊患既話係會覺得熱感舒服D既

11. 鎮痛貼 – 熱感

11

呢個呢就係平少少既另一種

我唔係好記得左幾錢

但因為佢無左消炎既效用

所以就相對上平左D

 

重點黎啦,以下就係我高度推介既野啦

12. 馬油腳部去角質膜 (798円 + 稅)

12

一般呢D MASK係要浸大約一個鐘

佢就可以少20分鐘

係快好多

呢個用落第一下用有好冰涼既感覺

但到洗腳既時候記得唔好用太熱既水

如果唔係就係好灼痛架啦

咁如是者等佢5-7日

你D死皮就會開始甩出黎

呢一個會推介既原因係浸完洗完之後你既死皮會好乾

(證明佢生緊新皮層)

如果你對腳係好乾好乾既話

恭喜你,你對腳一星期後就好似BB咁

咁滑

如果甩得曬既話,著鞋個陣真係會舒服好多

13. 平價版去角質足膜 (398円 + 稅)

13

呢個未試,係因為平先介紹下比大家

呢個就要60分鐘啦

但佢有好多味,又平

所以先買黎試

不妨去搵下YA

 

到最最最後推介既係係一間叫SERIA既家居100円 店到買既

14. MY MELODY口罩 (100円 + 稅)

14

呢個其實係比小朋友用既

小朋友病左大人想佢戴下口罩怕佢傳染比其他同學仔

但小朋友唔肯

呢一款絕對可以提起佢既興趣

佢有好多款架,多數係SANRIO既人物

當然有D係比男仔用啦

佢個口罩同封面呢個公仔係一樣架

你話係咪好吸引先=)

有小朋友又係日本見到SERIA既去買啦

 

終於打完啦

多謝你地睇左咁耐

希望你地鐘意啦=)

 

下一次又係講番好野食既時候啦

係札幌市中心既漁市場

記得留意啦=)

大家有問題想問既可以用以下途徑搵我架

 

Facebook: littlecongi分享地攤

Line: ck6057

Instagram: little_congi / congi_store

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Little congi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()