close

繼上次講完去大阪既方法之後

今次就開始講下近幾年比較熱門既景點啦

 

因為本人都幾鐘意去D比較郊區既地方行下

呼吸下新鮮既空氣

所以我第1個景點會推介以下呢度

伏見稻荷大社

早幾年我去既時候都仲未有好多遊客去

但係我上個月再去既時候

已經係人山人海已經唔再係一個好舒服RELAX既地方

不過都係值得一去既地方黎既=)

 

好,事不宜遲

首先話比大家知呢個地方係點去先

我呢就係心齋橋出發既

我就會建議大家去梅田轉大阪站

之後上JR京都線搭去京都站

之後再轉JR奈良線係稻荷落車

下面張相係比大家睇下JR奈良線既車箱個樣

 

***注意:去稻荷大社其實有好幾個方法,不過呢個同大社既距離係最短,一出站就見到,所以SUGGEST呢條路線

 

咁落左車

一出去就會見到佢個大門

 

係行入去之前又介紹下先

伏見稻荷大社

相信好多香港人會識既原因係睇過某一集千奇百趣

佢又被叫做千個鳥居

咩野係鳥居?

鳥居就係以下呢幅圖

日本有好多神社,寺廟都會有鳥居出現既

相傳係要黎保祐人既

 

經過左上面個大門

一直行入去

就會見到每個寺廟都會有既潔手地方

正所謂入廟拜神,入屋叫人

所以我入去之前都有洗個靚手

咁洗既方法都有寫係個到既

咁會先洗左手,再洗右手,最後你接受到既話可以飲一少口

 

搞完一輪功夫之後

就可以正式行入去參觀一下啦

上左樓梯

會見到正殿

之後再沿住左邊行入去

真正既千個鳥居就會出現係大家既眼前

事先聲明

睇靚野係真係要比少少勞力既

呢個景點都會上山

不過老少都唔太有難度

可以放心

 

以下就係鳥居既入口

第一個開始連接的鳥居

鳥居的大小取決於個間公司或者機構比左幾多錢去做鳥居

當然啦

比得多個鳥居自然會大D

 

第一次去既朋友唔洗咁心急見到野就影

就我經驗

行到去中間見到D比較細既鳥居先影既話

D相個效果會好好多

好似下面個到咁

 

大家經過左佢之後

會見到一個用白狐做主題既神社

佢地既PRODUCT好多都印有白狐架

以下呢種繪馬係可以比大家自由發揮

畫下自己對白狐既感覺

當然啦,好多人畫完都係搞GAG

 

 

再繼續行上去

其實都係呢D鳥居

不過又會大番少少咁

行埋呢一段向左行就會可以落番山架啦

 

落番山不防沿住右邊行

經過左幾間紀念品店之後

右手邊就會出現左一條食街

個到有唔同種類既食物比大家填一填肚先去下個目的地

(廣島燒)

(鯛魚燒入面有蕉同CREAM)

(仲有OUT FOC左既刨冰)

 

食完野出左去就向番左手邊行就會去番落車個站架啦

十分方便

唔洗太擔心

 

 

建議遊覽時間:2-3小時 (上午)

建議當日行程:

伏見稻荷大社 -> 錦市場 -> 清水寺 -> 八坂神社(仲有腳骨力既話)

 

Facebook: littlecongi分享地攤

Line: ck6057

Instagram: little_congi / congi_store

Whatsapp: 51831643

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Little congi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()