close

話咁快,天氣又開始熱起上黎

唔知大家既短衫短褲開如出動未呢?

出動左既你地又會唔會覺得自己既手手腳腳經過左個乾燥既冬天之後

多左好多乾紋呢?

如果用冬天專用既潤膚產品又好似好痴笠笠咁

但大家唔好以為夏天黎就可以唔搽野

如果肌膚長時間被熾熱的太陽照射

肌膚組織都會被陽光的紫外線傷害,影響肌膚屏障,肌膚水份亦會因而逐漸流失

近排,小編我收到左深海肌元既兩種夏天用既產品

就係以下兩款啦

1

包括左邊既潤膚露同埋右邊既特別深層滋潤霜

先比大家睇下佢地既質地先

2

大家應該明顯見到特別深層滋潤霜係比潤膚露厚身

係因為佢既補水能力係比潤膚露強

係之後我就會慢慢介紹下到底佢地有咩分別

 

依家就等小編我介紹下比較常見既潤膚露先啦

Marine Elements 潤膚露 (價值 $128)

3

呢支LOTION有別於一般市面上買到既潤膚露

點解我咁講呢???

因為佢係特別加入左深海紅藻及海洋小白菊既成份

「深海紅藻」係幫助肌膚修補屏障缺口,仲有助雙重阻隔外來刺激,

滋潤肌膚之餘,為肌膚築起一層保護膜,修復肌膚屏障,回復健康肌理,高效補水

另外「海洋小白菊」就有助紓緩、退紅、抗癢,敏感用佢就岩曬啦

 

最重要既係佢無香料、無酒精、同不含類固醇

比BB用係可以放十萬個心既

上網搵番佢既資料,仲發現到Marine Elements 的產品已被世界綠色組織列入為「正面清單」的其中一份子,仲唔係天然既好產品?

講左咁耐,係時候要試上手一下

4

小編我試緊既時候已經開始要開冷氣訓

但每日訓醒都好乾,所以就試下呢支潤膚露會唔會幫到我

雖然大家係相未必好睇到個效果

但當我搽上手既時候係覺得佢好水潤

比較上易推開

搽均之後見到有一層薄薄既膜保護住,但又唔會有黏既感覺

感覺良好

第二朝訓醒既時候,已經唔見左個層閃令令既膜

取而代之既係滑滑既皮膚

可能係你會覺得我誇張

但小編本人係好易DRY既人

又好難搵到支唔痴既LOTION過夜,佢真係有比到驚喜我

再黎就睇下另一支

特別深層滋潤霜 (價值 $188)

5

佢又有咩咁特別?

除左以天然成份製成,無藥性、無香料之外

佢仲可以有效紓緩、退紅、抗癢及阻隔外來刺激,保護敏感肌膚。

持續使用後,更能修補肌膚破損的屏障,促進肌底吸收護膚元素

依家黎睇一下試用先

6

唔好睇佢咁厚身

但佢都幾易推得開

本以為佢推開左會似睡眠面膜咁

但又係會吸收曬,一D都不留痕跡

SO CRAZY

 

小編我每朝訓醒個鼻D油都多到可以拎煎蛋

塊面又好容易有敏感,有好多紅印

於是我就毫不客氣咁試下用特別深層滋潤霜厚敷一晚

7

訓醒發現面上既紅腫有減退左少少

而一般因為冷氣的乾出油既位置都無咁油

有無咁神奇先

我依家就話你知有

有時有D產品真係唔可以就住用

好似呢支咁要厚厚的敷

咁先可以比皮膚吸收得好D

 

小編我試左幾日啦

每日都係訓之前用潤膚露搽均全身,再係D手手腳腳既轉角位用特別深層滋潤霜加強

訓醒之後唔會乾,訓醒沖涼好明顯感覺到有一層LOTION係到保護住我

就算沖完個涼都唔沖走曬D LOTION

雖然中間有一兩日真係攰到咩都唔想搽就訓

但係覺得皮膚好乾好痕,所以呢兩支都幾真心推介比大家

如果能夠長期為肌膚建立良好的肌膚屏障

就能減低天氣以及肌膚外來的侵襲,引致形成乾燥、敏感等肌膚問題

 

希望大家為左好好保護肌膚屏障

唔理幾時都好,都要為肌膚塗上合適的護膚產品

保護肌膚天然屏障,以免肌膚容易受襲

 

多謝大家咁努力睇完我既分享

今次我預留左6套試用裝比大家試下架

每一套都包一支潤膚露同一支沐浴露或者深層滋潤霜(隨機)架

下圖暫時只有沐浴露或者深層滋潤霜

未影到潤膚露個SAMPLE比大家,唔好意思

8

9

參加方法非常簡單

  1. 讚好 “LittleCongi分享地攤”個人專頁--> https://www.facebook.com/congisharing/
  2. 讚好 “Marine Elements”專頁--> https://www.facebook.com/Marine.Elements.HK/
  3. 係FB讚好(Like) 及 分享(Share) 本Post ,並將分享設為公開(Public), 要我睇到才為有效
  4. 於此Post留言(Comment)位置留言Marine Elements潤膚露加入左邊兩種特別既成份及 Tag 3位好友
  5. 將會隨機抽出既6位朋友就會得到各得到一份試用裝

 

條款及細則:

(1) 參加者必須完成以上所有步驟才會被列入抽獎名單

(2) 此活動將於2017年5月18日23:59截止,並於翌日抽出得獎者

(3) 得獎名單將於“LittleCongi分享地攤”專頁內公佈。

(4) 如有任何爭議,小編保留一切最終決議權。

(5) 領獎方法:面交(inbox溝通)/郵費自付

 

文章介紹為個人喜好及用後心得,不同人士都有唔同喜好,體質大家都唔同

是次產品成分及資料由品牌提供,希望大家會鐘意小編我既分享啦

 

 

想知多D問多D可以用下面途徑搵我啦:

Facebook: littlecongi分享地攤

Line: ck6057

Instagram: little_congi / congi_store

Whatsapp: 91790897

 

 

arrow
arrow

    Little congi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()